OFFLINE CAMPAGNES.

Een marketingcampagne beginnen blijft een lastig proces. Gaat u voor een offline campagne of een online campagne? En gaat u dan voor een artikel in de krant? Of kiest u voor grote abri’s langs de weg? Een andere optie is natuurlijk om een online campagne op te zetten. Hoe dan ook, een campagne opzetten kost geld. Maar wanneer het goed gedaan wordt spreken we niet meer over kosten maar over een investering!

Een goede offline campagne betekent niet simpelweg een poster, of één van de verschillende outdoor mediamogelijkheden inzetten, maar een goed doordachte campagne, die meerdere uitingen combineert zoals; drukwerk, belettering, advertenties in weekbladen en/of kranten maar een goede offline campagne sluit ook naadloos aan bij uw online activiteiten. 

Offline campagnes gaan goed samen

Voor uw bedrijf zijn alle uitingen van communicatie belangrijk. Een offline campagne is één van de communicatie uitingen die de doelgroep op een grote schaal kan aanspreken. Denk bij offline campagnes aan alle reclame uitingen die op straat tegenkomt. Bijvoorbeeld abri’s reclameborden of billboards, maar ook ludieke acties op bijvoorbeeld verpakkingen of bijzondere visitekaartjes. Naast offline campagnes, zijn er ook online campagnes. Online campagnes zijn voornamelijk gericht op social media kanalen. maar ook nieuwsbrieven en SEO. SEO is het optimaliseren van de website binnen zoekmachines zoals Google, en optimaliseren en het verbeteren van de websites op de content, structuur en de linkbuilding. Het beste resultaat voor uw product, dienst, merk of uw bedrijf? Combineer dan onze offline en online uitingen!

Marketing
Online campagnes